Sushi Pocket

Sushi Pockets with Smoked Salmon Lox - younextyear.com
5 Jun 2015 ... Salmon lox married with traditional Japanese bag sushi (inari sushi, or inarizushi ) makes a delightful combo. Hearty sushi you can make with ingredients that are mostly available at your regular supermarket! These handheld ...(続きを読む)


文通メールの抜粋です。英文が正しいか添削していただけたら助かります。どうぞ宜...
文通メールの抜粋です。英文が正しいか添削していただけたら助かります。どうぞ宜しくお願い致します。 We enjoyed not only eating lunch but also watching the scenery of Tokyo from the restaurant. 私たちはランチを食べることだけではなく、レストランからの景色も楽しみました。 You have a cat named Albus. Albus must be so cute because Albus is seven months old. あなたはAlbusという名前の猫を 飼っているのですね。 Albusは七ヶ月ですから、とてもかわいいでしょうね。 I like watching American drama like "Ugly Betty", ”Desperate Housewives”, "Gossip Girl" etc.. 私はアグリーベティ、ディスパレートな妻たち、ゴシップ ガールなど、アメリカのドラマを見るのが好きです。 In my free time, I like listening to music, too. My favorite singer group is "Crazy Ken Band". It might be the strange name of group, but their music is nice for me. haha. 私は暇な時に、音楽を聴くことも好きです。私の好きなシンガーグループは”クレイジーケンバンド”です。変なグループ名だけど、彼らの音楽は私にとって最高です。 I sometimes make pocket money selling my clothes, shoes, bags etc,, though the Internet Auction. 私は時々、私の服、くつ、バッグなどをインターネットオークションで売ってお小遣いを作ってます。 Did you also eat wasabi when you eat sushi? I can't eat wasabi! haha すしを食べたとき、ワサビも食べましたか?私はワサビを食べる事が出来ません。w My mail is pretty long! Thank you for reading. See you next time. とても長い手紙になりました!読んでくれてありがとう。またね。(続きを読む)


The Genealogist's U.S. History Pocket Reference: Quick Facts & Timelines of American History to Help GENEALOGISTS US HIST PCKT REF [ Nancy Hendrickson ]
商品価格:3231円

GENEALOGISTS US HIST PCKT REF Nancy Hendrickson FAMILY TREE BOOKS2013 Paperback English ISBN:9781440325274 洋書 Reference & Language(辞典&語学) Reference
SushiA Pocket Guide【電子書籍】[ Minori Fukada ]
商品価格:613円

For the uninitiated, sushi restaurants can be intimidating. But no more. Just like its irresistible predecessor <em>Dim Sum</em>, <em>Sushi</em> can be tucked into a purse or pocket for instant-expert